Banki zabiegają o klientów proponując coraz ciekawsze usługi. Wiele promocji dotyczy korzystania z konta i usług bankowych poprzez internet, inne dotyczą wciąż jeszcze bankowości tradycyjnej. Niektórzy z nas są bowiem przywiązani do wizyt w placówkach bankowych i wolą bezpośredni kontakt z doradcą. Inni wolą wszystko załatwić nie wychodząc z domu, gdyż dojazd i czas załatwiania czegokolwiek w banku uważają za irytujące. Banki dostosowują się do tych potrzeb klienta oferując zarówno bankowość tradycyjną, jak i nowoczesne technologie. Kontakt z bankiem zaczynamy od nagrody. Najczęściej, zależnie jeszcze od banku, za założenie konta otrzymujemy premię, za przyciągnięcie do banku znajomych, którzy skorzystają z usług bankowych, również możemy uzyskać nagrodę. Serwisy internetowe są dostępne dla klientów przez całą dobę, dla osób zapracowanych to bardzo wygodna forma załatwiania różnych spraw w banku. Można zrobić to w środku nocy, siedząc wygodnie w fotelu. Dzięki aplikacjom na smartfony i tablety można z powodzeniem dokonywać różnych operacji znajdując się również poza domem. Będąc w podróży, stojąc w kolejce, czy siedząc w autobusie. Niektóre banki nie zrezygnowały jeszcze z porad i usług telefonicznych. W czasach, gdy wszystko da się załatwić przez internet albo w placówce banku, coraz mniej osób korzysta z telefonicznych usług bankowych. Prześcigając się w pomysłach na zdobycie klienta, banki proponują już teraz usługi dodatkowe w chwili, gdy zdecydujemy się na prowadzenie u nich konta. Przez określony umową czas na posiadanie konta bank oferuje usługi medyczne, pomoc domową w przypadku zdarzeń losowych, jak zalanie mieszkania czy usług informatycznych jak naprawa komputera czy tableta. Oferują też ubezpieczenie do konta w przypadku kradzieży któregoś z urządzeń mobilnych. Dają poza tym możliwość wyjątkowo wysokiego oprocentowania lokat za posiadanie konta, na urządzenia mobilne.